Kiedy pobyt w hotelu zmienia się w koszmar…

Na ulotce reklamowej hotel jest przedstawiany w samych superlatywach. W ofercie: modnie umeblowane pokoje z nowoczesnym sprzętem, dogodna lokalizacja w samym sercu miasta, tani parking, smaczne śniadania w luksusowej restauracji, zadbane i ciche pokoje. Czego więcej trzeba, decydując się na pobyt w hotelu? Wszystkie plany może pokrzyżować rzeczywistość, z którą podróżnik zderzy się na miejscu. Okaże się bowiem, że wśród nowoczesnego sprzętu nie znajdzie się działająca klimatyzacja, dogodna lokalizacja okaże się być w centrum ulicznego hałaśliwego ruchu a sam pokój nie będzie miał zbyt wiele wspólnego z czystością. Co zrobić w takiej sytuacji, skoro opłata za pobyt została już pobrana? Rozwiązanie jest jedno – należy złożyć reklamacje. Nie jest to nic trudnego i nie powinno się z niej rezygnować ze strachu czy lenistwa.
Skarga może dotyczyć różnego rodzaju usług. Reklamacje złożyć można na każdą rzecz, która nie podobała się podczas pobytu. Zwrot pieniędzy odbędzie się jednak wówczas, gdy wina definitywnie leży po stronie hotelu. Najczęściej dotyczy rozbieżności pomiędzy informacjami przedstawianymi w folderach, a rzeczywistością. Można ją złożyć także w przypadku, gdy otrzymany pokój różni się od rezerwowanego, lub gdy zamawiana lokalizacja okazuje się inna. Warto podzielić się swoją opinią na temat danego hotelu na portalach rezerwacyjnych lub forach, by ustrzec innych przed nietrafnym wyborem.

Dodaj komentarz